2008/12/02

做莫你要这么惨

话说昨天和我区域经理聊天
她说
因为我
老板开枪开了好几轮

一次是因为她不晓得我在哪里上班
一次是因为她不晓得我几点上班
一次是因为她不晓得我为什么下午时间没上班
一次是因为她联络不到我
一次是因为老板联络不到我
然后
一次竟然是我不穿制服

哇靠!
这个让我很DL咯

明明我留下来的其中一项协议
就是我可以不穿制服

唔···
我说了
不穿就是不穿

可是
区域经理啊!
做莫你要酱惨
不过
是这样的啦
做我的上司会很痛苦的

不然
你跟老板说
叫我直接向他报告咯
那时不只你惨
他也很惨咯

4 則留言:

七岁 提到...

你公司的制服有刺吗?
还是你觉得很丑?哈哈 =P

Mozzarella 提到...


不穿制服的时候
就不一定要招待客人

七岁 提到...

原来如此~

Mozzarella 提到...

haha....
sometime, i also will curi tulang ga mah.....


well, in fact, in the beginning i suggest not to wear uniform is for me to observe what are they doing.....and, i try to avoid serve customer while observation and training are going.....

so that, i become dun like wear uniform.

but then, i am the only staff that didnt wear uniform....even my area manager also wear....thats why my boss thought tat it is not standardize